Retourbeleid
Als je de verkeerde items hebt ontvangen of als de ontvangen items defect zijn, stuur dan een e-mail naar info@lamoura.nl om dit verder te bespreken.
Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.
Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.
Retourvoorwaarden en richtlijnen:
Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van de originele verpakking. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken tijdens het transport. Gebruik een traceerbare, verzekerde verzendmethode, omdat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport. Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd; zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
Eenvoudig retourneren in drie stappen:
Stap 1: Vraag de retourgegevens aan via onderstaand contactformulier. Geef je ordernummer, e-mailadres en reden voor retourneren door.
Stap 2: Stuur je bestelling op. Verzend de artikelen naar het retouradres en zorg ervoor dat je het pakket voorziet van een Track en Trace-code. Jij bent verantwoordelijk voor de verzending, en we willen misverstanden voorkomen.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
Neem contact met ons op: Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar info@lamoura.nl